Informaţii actuale

02.10.2015

Stimate doamne, Stimați domni,

Probabil că ați luat deja la cunoștinţă știrile recente conform cărora Grupul Volkswagen lucrează intens la investigarea neregulilor cu privire la softul utilizat pentru anumite motoare diesel.


Începând cu luna iunie 2016 am demarat implementarea campaniei de service. Obiectivul nostru a fost de a finaliza toate versiunile de soft în mai multe valuri, până la sfârşitul anului 2016.

Au fost dezvoltate măsurile tehnice pentru toate autovehiculele ŠKODA afectate, măsuri pe care le-am prezentat Autorităţii de Omologare Auto a Regatului Unit (Certification Agency of the United Kingdom). În prezent păstrăm contactul strâns cu autorităţile britanice și credem că vom putea să începem să implementăm în curând măsurile tehnice pentru clienţii care nu au beneficiat încă de acestea.

Pentru a verifica dacă softul afectat de nereguli a fost instalat la automobilul dumneavoastră, vă rugăm să-l vizitaţi pe partenerul dumneavoastră autorizat ŠKODA, sau să apelaţi Diesel Hotline-ul regional ŠKODA (021.200.09.01*) dedicat chestiunii diesel sau să completați o cerere on-line cu răspuns imediat la Aplicaţia ŠKODA Diesel Campaign, apăsând pe butonul verde de mai jos.


Imediat ce va fi disponibilă versiunea de soft corespunzătoare automobilului dumneavoastră, veţi primi o invitaţie de a stabili o programare cu un partener autorizat ŠKODA.

Dorim să vă asigurăm că încrederea clienţilor noştri şi a publicului este şi rămâne bunul nostru cel mai de preţ. Regretăm profund această situaţie. Important pentru clienţii noştri este să ştie că toate autovehiculele sunt sigure şi că pot fi utilizate în trafic. Ne asumăm întreaga răspundere pentru costurile de implementare a măsurilor tehnice necesare.

Vă mulțumim pentru înțelegere.

 

*Număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie.

Acest website folosește cookie-uri pentru a ne ajuta să vă oferim cea mai buna experiență când ne vizitați website-ul.
Acceptă&Continuă