Tehnologie de ultimă generație
Tehnologie de ultimă generație
Tehnologie de ultimă generație
Tehnologie de ultimă generație

Ultima generație de tehnologie pentru bucuria ta

Mai mult dinamism si mai multă plăcere la condus: propulsoarele noii ŠKODA Superb aduc valori optime pentru consum și performanță.

 

Noua generație de motoare turbo cu injecție directă cuprind cinci motoare pe benzină TSI și trei motoare diesel common rail TDI, toate în conformitate cu standardele de emisie EU6.

Dacă ai nevoie de tracțiune 4x4, noua ŠKODA Superb vine încă o dată în ajutorul tău. Poți alege între două motoare pe benzină și două diesel.

 

Esența...

Cu o nouă generație de motoare, bazate pe tehnologia ultramodernă MQB, am construit un Superb mult mai puternic, mai dinamic și mai economic. 

Propulsoarele ușoare și compacte dezvoltă o putere între 88kW (120 CP) și 206 kW (280 CP) și sunt echipate cu tehnologia start-stop, precum și cu funcția de recuperare a energiei la frânare.

 

 

 

 

 

 

Motoare TDI

Dacă strângi câteva mii de kilometri anual și consumul este o prioritate pentru tine, motoarele TDI sunt o soluție potrivită.

  • motoare diesel în 4 cilindri

  • injecție directă

  • turbină cu geometrie variabilă

  • DOHC, 4 valve pe cilindru

  • arbore de echilibrare (2.0 TDI)

  • distribuție pe curea dințată

 

Motoare TSI

Motoarele TSI garantează un dinamism ieșit din comun, performanțe înalte și un drum extraordinar de silențios.

  • motoare pe benzină în 4 cilindri

  • injecție directă

  • turbocompresor cu supapa wastegate (suprapresiune)

  • DOHC, 4 valve pe cilindru

  • arbore de echilibrare (1.8 TSI, 2.0 TSI)

  • distribuție pe curea dințată (1.4 TSI)

  • distribuție pe lanț (1.8 TSI, 2.0 TSI)

 

 

Tracțiune integrală

Noua ŠKODA Superb este disponibilă cu cea mai recentă variantă a sistemului de tracțiune.

Patru motoare (1.4 TSI/110 kW, 2.0 TSI/206 kW, 2.0 TDI/110 kW și 2.0 TDI/140 kW) sunt disponibili cu tracțiune integrală, garantând pentru o dinamică optimă a condusului, cel mai înalt nivel de siguranță și consum economic.

Distribuția cuplului către cele patru roți se face automat și întotdeauna ținând cont de mediul în care este condusă mașina. Cuplul ideal pentru puntea spate este calculat de către unitatea de comandă. Modificările sunt făcute de presiunea variabilă și plăcuțele de ambreiaj.

 

 

Putere Motor Consum mediu combustibil
(l/100 km)
Transmisie CO2 Emissionen
(g/km)
Accelerație 0-100 km/h
Viteză maximă (km/h)
120 CP
1.6 TDI
diesel
3,8
automată
7-viteze
100
11,0 secunde
206 km/h
120 CP
1.6 TDI
diesel
4,0
manuală
6-viteze
103
10,9 secunde
206 km/h
125 CP
1.4 TSI
benzină
5,3
manuală
6-viteze
122
10,9 secunde
208 km/h
150 CP
2.0 TDI
diesel
4,0
manuală
6-viteze
105
8,8 secunde
220 km/h
150 CP
1.4 TSI ACT
benzină
4,8
manuală
6-viteze
112
8,6 secunde
220 km/h
150 CP
1.4 TSI ACT
benzină
4,9
automată
7-viteze
114
8,8 secunde
220 km/h
150 CP
2.0 TDI
diesel
4,4
automată
6-viteze
115
8,9 secunde
218 km/h
150 CP
2.0 TDI 4x4
diesel
4,4
manuală
6-viteze
116
9,0 secunde
215 km/h
150 CP
1.4 TSI ACT 4x4
benzină
5,4
manuală
6-viteze
125
9,0 secunde
215 km/h
180 CP
1.8 TSI
benzină
5,5
automată
7-viteze
129
8,1 secunde
232 km/h
180 CP
1.8 TSI
benzină
5,8
manuală
6-viteze
134
8,0 secunde
232 km/h
190 CP
2.0 TDI
diesel
4,1
manuală
6-viteze
106
8,0 secunde
237 km/h
190 CP
2.0 TDI
diesel
4,5
automată
6-viteze
118
7,7 secunde
235 km/h
190 CP
2.0 TDI 4x4
diesel
4,9
automată
6-viteze
131
7,6 secunde
230 km/h
220 CP
2.0 TSI
benzină
6,2
automată
6-viteze
142
7,0 secunde
245 km/h
280 CP
2.0 TSI 4x4
benzină
7,1
automată
6-viteze
165
5,8 secunde
250 km/h

 

 

 

 

Tehnologie verde

Noua ŠKODA Superb își depășește concurenții nu numai prin dinamica sa, ci îi lasă în urma și prin consumul mic de combustibil și emisii scăzute de CO2 .

Toate motoarele sunt noi, conforme cu standardele de emisii EU6 și oferă caracteristici diverse, printre care sistemul Start-Stop și recuperarea energiei la frânare, în standard.

Noul Superb este primul din gama ŠKODA care folosește tehnologia ACT (Active Cylinder Technology). La motorul 1.4 TSI/110 kW (150 CP), consumul mediu este 4.8 l/100 km, cu emisii de 112 g CO2/km.

Active Cylinder Technology (ACT)

ACT înseamnă că al doilea și al treilea cilindru sunt temporar opriți. În modul cu doi cilindri, motorul funcționează mai eficient. În funcție de stilul de condus, tehnologia poate scădea consumul cu mai mult de 0.5 l/100 km. ACT este activat la o viteză a motorului cuprinsă între 1,400 și 4,000 rpm, la un cuplu între 25 și 100 Nm și viteze de până la 130 km/h.

Sistemul Start-Stop

Ideea sistemului Start-Stop este de a opri motorul atunci când nu este nevoie ca acesta să meargă, o caracteristică foarte practică mai ales în zonele urbane, unde oprește complet consumul de carburant. Sistemul Start-Stop este activat automat atunci când se pornește mașina și poate fi dezactivat manual oricând.

Recomandarea schimbării treptelor de viteză

Alegerea corectă a treptelor de viteză poate economisi combustibil și poate spori confortul. Vitezele mici ale motorului înseamnă implicit un consum mai mic de combustibil și un motor mai silențios. Simbolurile din colțul din dreapta sus al display-ului pot confirma că treapta de viteză este corectă, sau recomandă schimbarea acesteia.

Eco Mode (Driving Mode Select)

Unul dintre modurile oferite de sistemul Driving Mode Selection este Eco - un mod special pentru șoferii preocupați de mediul înconjurător și care fac din condusul economic o prioritate. O caracteristică specială a modului Eco este modul de coasting al mașinilor cu transmisie DSG automată. Modul Coasting este folosit atunci când conduci fără piciorul apăsat pe accelerație.

Active Air Blades

 

Sistemul Active Air Blades reduce rezistența aerodinamică și implicit reduce consumul și emisiile noului Superb. Dacă motorul sau aerul condiționat nu funcționează la capacitate maximă, gurile de aerisire se închid și curenții de aer înconjoară caroseria mașinii, rezultând mai puține pierderi. Sistemul Active Air Blades ajută, de asemenea, la încălzirea mai rapidă a motorului.

Recuperarea energiei la frânare

Ce se întâmplă atunci când energia este recuperată? Energia kinetică este transformată în electricitate utilizabilă, care este stocată în baterie sau folosită pentru sistemele electrice. În timpul frânei de motor, alternatorul furnizează electricitate pentru aparate și reîncarcă bateria. În acest fel se economisește combustibil care în mod normal s-ar consuma pentru toate aceste sarcini.

 

 

Dimensiuni

Noua ŠKODA Superb este mare și înăuntru și afară.

Designerii ŠKODA au reușit cu succes să echilibreze proporțiile noului Superb, aducând armonie în lățime, înălțime și lungime.

În termeni de spațiu, ŠKODA Superb a concurat în propria sa ligă, încă de la lansarea pe piață. Cu ampatamentul de 2,841 mm și cu axul măsurând 1,584 mm în față și 1,572 în spate,se îmbunătățește semnificativ spațiul pentru pasageri șipentru bagaje.

 

 

 

Acest website folosește cookie-uri pentru a ne ajuta să vă oferim cea mai buna experiență când ne vizitați website-ul.
Acceptă&Continuă