Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Acceptă&Continuă

ŠKODA Connect

Weiter
k

Observaţie importantă:

Va rugam sa retineti ca serviciul ŠKODA Connect este disponibil pentru modelele Fabia, Rapid, Octavia, Karoq, Kodiaq și Superb. Serviciul ŠKODA Connect nu se poate adauga ulterior achizitionarii autoturismului!

Portalul ŠKODA Connect

Contul dvs. vă permite să gestionați în mod convenabil serviciul ŠKODA Connect, prin intermediul PC-ului, sau prin aplicația ŠKODA Mobile Connect de pe smartphone. 

Pentru a utiliza serviciile Connect este necesară înregistrarea și activarea contului pe portalul ŠKODA Connect:

Accesaţi Portalul

Înregistrare

Activare

Pachetele ŠKODA Connect

Infotainment Online

Conectaţi sistemul dumneavoastră de infotainment ŠKODA la internet. Astfel vi se va deschide marea lume a serviciilor online. Există, de exemplu, serviciul de informare cu privire la trafic şi ambuteiaje, sau serviciul de import al rutelor recomandate.

Care Connect

Acest pachet de servicii este format din două componente: legătura proactivă cu distribuitorul dumneavoastră şi funcţia de acces de la distanţă la automobilul dumneavoastră.**

Serviciul Apel de urgenţă

În aczul unui acidet, vi se face automat legătura cu centrala de urgenţe a mărcii ŠKODA.**

Descărcaţi aplicaţia ŠKODA Connect

Google Play

Click pe următorul link pentru a descărca aplicaţia:

App Store

Click pe următorul link pentru a descărca aplicaţia:

*) Pentru a utiliza ŠKODA Connect ("Serviciile") este necesară încheierea unui contract on-line separat cu ŠKODA AUTO a.s.. Pentru a putea beneficia de perioada de valabilitate maximă, clientul are la dispoziţie 90 de zile de la livrare pentru a înregistra automobilul pe http://www.skoda-connect.com. Serviciul eCall este activat încă de la livrare, fără să fie necesară înregistrarea.


*) Disponibilitatea serviciilor incluse în pachetul Service Proactiv şi pachetul Acces de la distanţă poate să difere în funcţie de ţară. Este posibil ca anumite servicii să devină disponibile abia ulterior, după livrarea maşinii. La utilizarea serviciilor, este necesară, o conexiune de date între dispozitivul clientului (smartphone, tabletă, PC, etc.) şi serverul de date. Această conexiune de date nu este inclusă în Servicii. Pentru detalii adiţionale, vă rugăm să accesaţi http://www.skoda-auto.com sau să contactaţi partenerul dumneavoastră ŠKODA.

 

**) Utilizarea serviciilor on-line mobile (ŠKODA Connect Infotainment Online) este posibilă exclusiv în combinaţie cu dispozitivele opţionale de navigaţie (Amundsen, Columbus).
Pentru a utiliza ŠKODA Connect ("Serviciile") este necesară încheierea unui contract on-line separat cu ŠKODA AUTO a.s.. Pentru a putea beneficia de perioada de valabilitate maximă, clientul are la dispoziţie 90 de zile de la livrare pentru a înregistra automobilul pe  http://www.skoda-connect.com. Serviciul eCall este activat încă de la livrare, fără să fie necesară înregistrarea.

**) Disponibilitatea serviciilor incluse în pachetele Service Proactiv, Acces de la distanţă şi Infotainment Online poate să difere în funcţie de ţară. Este posibil ca anumite servicii să devină disponibile abia ulterior, după livrarea maşinii. La utilizarea Serviciilor, este necesară, de asemenea, o conexiune de date între dispozitivul clientului (smartphone, tabletă, PC, etc.) şi serverul de date. Această conexiune de date nu este inclusă în Servicii. Pentru detalii cu privire la ŠKODA Connect, accesaţi http://www.skoda-auto.com sau contactaţi partenerul dumneavoastră ŠKODA.