Porsche Bucuresti Nord
Continua
k

CE ANUME ESTE ŠKODA CONNECT?

Epoca digitală câștigă tot mai mult teren și în cotidianul nostru, inclusiv în conexiune cu automobilele noastre. Astfel, ŠKODA oferă servicii on-line ce servesc în primul rând siguranței dumneavoastră și vă dau acces facil și confortabil la informații on-line și informații privind automobilul. ŠKODA Connect este compus din cele două pachete principale: Care Connect și Infotainment Online. Care Connect include serviciile proactive, ce vă oferă asistență în caz de probleme în legătură cu automobilul dumneavoastră, dar și pentru planificarea lucrărilor de service. Tot aici este inclus și accesul de la distanță la automobil prin intermediul aplicației. Infotainment Online (disponibil exclusiv în combinație cu un sistem de navigație) include anumite funcții adiționale pentru navigație și pentru căutarea informațiilor actuale privind starea vremii, traficul, locurile de parcare și multe altele.

INFOTAINMENT ON-LINE

Serviciile din pachetul Infotainment Online vă ajută să ajungeți mereu sigur și confortabil la destinație. Aceste servicii sunt oferite pentru sistemele de infotainment ŠKODA Amundsen și Columbus. Valabilitatea serviciului poate fi prelungită în mod regulat.

Calculare Rută Online

Alegeți întotdeauna ruta ideală. Dacă, folosind acest serviciu, introduceți o destinație în sistemul de navigație, serverul ŠKODA avansat va calcula ruta de la depărtare, cu precizie maximă și ținând cont inclusiv de trafic și de condițiile curente. Astfel veți beneficia rapid de ruta optimă, ce vă va duce cel mai repede și fără obstacole la destinație.

Comandă Vocală (Online)

Cu funcția on-line de comandă vocală puteți chiar dialoga cu automobilul dumneavoastră. Astfel, acum puteți controla automobilul prin intermediul asistentului Laura, ce vă înțelege când îi vorbiți. Laura vă ajută la operarea sistemului de navigație, a funcțiilor media și a SMS-urilor, lăsându-vă să vă concentrați mai bine la condus.

Aplicații Infotainment

Cu aplicațiile de infotainment puteți descărca și funcții adiționale, precum cele Meteo și pentru Știri, precum și alte aplicații, folosind Shop-ul din sistemul de infotainment. Aplicațiile de infotainment sunt actualizate în permanență și pe parcursul timpului sunt adăugate și alte aplicații.

Informații despre trafic (online)

Accesați din sistemul de navigație cele mai noi informații din trafic cu privire la accidente, starea curentă și lucrările la drum. Astfel puteți reacționa în timp util, puteți evita obstacolele și puteți ajunge întotdeauna la timp la destinație. În acest sens și sistemul de navigație joacă un rol important, calculând în manieră dinamică ruta optimă.

Stații de alimentare

Faceți uz de serviciul Stații de alimentare pentru a vă informa cu privire la cele mai avantajoase prețuri la combustibil la benzinăriile din apropierea dumneavoastră. Puteți oricând solicita afișarea în sistemul de navigație a unei liste cu stațiile de alimentare. Astfel veți putea vedea locul în care se află stația și prețurile pe care le oferă la momentul respectiv.

Stații de încărcare

Selectați pur și simplu o stație de încărcare de pe hartă sau solicitați afișarea celei mai apropiate stații într-o anumită zonă sau pe o anumită rută. Pentru anumite stații de încărcare, sistemul vă va pune la dispoziție și informații on-line speciale, ce vă vor ajuta să alegeți stația optimă pentru scopurile dumneavoastră. Această funcție este rezervată exclusiv automobilelor din gama iV.

Locuri de parcare

Nu mai pierdeți vremea căutând locuri de parcare. Cu serviciul Locuri de parcare, este foarte probabil să găsiți un loc de parcare. Sistemul de navigație oferă o situație detaliată a opțiunilor de parcare din apropiere, împreună cu orele de program, prețuri și locurile libere la momentul respectiv. Trebuie apoi să faceți doar un click și veți fi îndrumat spre locul de parcare selectat. Mai simplu de atât nici că se poate!

Meteo

Nu mai lăsați niciodată vremea să vă facă surprize. Sistemul de infotainment vă afișează vremea actuala la locul dumneavoastră de destinație, în zona în care vă aflați sau în orice alt loc, inclusiv previziuni pe termen scurt sau pentru mai multe zile, avertizări meteo și radar meteo. Pentru anumite modele de autoturisme, funcția Meteo poate fi descărcată și separat din Shop, inclusiv informații privind răsăritul și apusul soarelui.

Știri

Fiți mereu informat și solicitați afișarea celor mai noi știri direct pe display-ul sistemului de navigație, folosind serviciul de Știri. Selectați canalele preferate de știri din portalul ŠKODA Connect, pentru a le transmite către automobilul dumneavoastră. La anumite modele de automobile, aplicația Știri poate fi descărcată separat din Shop. Funcția oferă, de asemenea, podcast-uri și canale de știri direct în sistemul de infotainment.

 

Gracenote

Ce melodie se aude? Cu Gracenote, sistemul dumneavoastră de navigație vă poate răspunde oricând la această întrebare. Funcția recunoaște melodia și afișează informațiile obținute de pe internet: titlul melodiei, artistul, denumirea albumului și chiar coperta albumului. Informațiile vor fi apoi memorate în baza de date a sistemului automobilului. Acest serviciu este disponibil exclusiv pentru sistemul de navigație Columbus.

Căutare puncte de interes (online)

Căutați foarte simplu din mers destinații interesante precum cele mai bune opțiuni pentru înot sau hoteluri, folosind comenzile vocale. Astfel nu e nevoie să vă opriți din condus. Rezultatele căutării vor fi afișate într-o listă clar structurată, cu informații precum datele de contact, orele de program și opțiunea de navigație. Acest serviciu este disponibil exclusiv pentru sistemul de navigație Columbus.

Căutare puncte de interes online (text)

Căutați destinațiile speciale, ca de pildă cel mai apropiat port, introducând pur și simplu textul corespunzător în funcția de Căutare a sistemului de infotainment. Când inițiați căutarea pentru destinația dumneavoastră specială, vi se va afișa o listă cu rezultatele din apropierea dumneavoastră, inclusiv detalii precum: adresa, datele de contact, evaluările și opțiunea de navigație. Destinațiile speciale pot fi memorate sau grupate în liste separate.

Importare rută online

Introduceți destinațiile cu un simplu click în sistemul dumneavoastră de navigație. Folosiți în acest sens fie portalul ŠKODA Connect, din confortul de acasă sau telefonul mobil cu aplicația ŠKODA Connect. Selectați destinația introducând o adresă, căutând după un nume sau folosind Google® Maps. Puteți introduce până la 100 de destinații.

Importare Rută Online

Plecați la drum pe o rută mai complicată, cu mai multe puncte intermediare? Nicio problemă! Puteți planifica ruta în prealabil în portalul ŠKODA Connect. Ruta poate astfel conține până la 10 repere, ce pot fi create prin importul on-line al destinațiilor. După ce ați finalizat planificarea, puteți să transmiteți ruta foarte simplu către sistemul de navigație al automobilului dumneavoastră.

Actualizare Hărți Online

Pentru a ajunge rapid la destinație, aveți nevoie de informații actuale din trafic și de harta on-line a zonei dumneavoastră. Acestea pot fi descărcate imediat după publicarea lor. Iar pentru drumurile mai lungi, puteți descărca aceste date în prealabil, pentru a nu vă lovi de surprize neplăcute la drum.

Video-uri și disponibilitate

Aici găsiți video-uri și mai multe informații despre toate serviciile și disponibilitatea serviciilor on-line în funcție de modelul de automobil și de țară.

CARE CONNECT: SERVICIILE PROACTIVE

Serviciile proactive vă ajută să soluționați erorile sau alte probleme cu privire la starea automobilului dumneavoastră. Astfel, în cazul unui accident minor, automobilul contactează automat un service sau solicită ajutor. Serviciile proactive sunt compatibile cu cele mai multe sisteme de infotainment și pot fi oferite ca dotare standard sau opțională.

Programare Service

Datorită acestui serviciu nu mai trebuie să vă stresați cu stabilirea programărilor pentru întreținerea automobilului. Căci, începând de acum, de acest aspect se ocupă partenerul dumneavoastră de service ŠKODA și automobilul dumneavoastră. Imediat ce se apropie termenul pentru o verificare de service, automobilul trimite un mesaj către server și transmite și detalii precise către service-ul dumneavoastră preferat. Service-ul vă contactează apoi pentru a stabili o programare.

Apel în caz de avarie

Cât se poate de simplu și extrem de practic, inclusiv în caz de defecțiune. Apăsați pur și simplu butonul de pe plafon și vi se va face legătura cu centrala pentru asistență în caz de avarii. De asemenea, sistemul va trimite automat informații cu privire la locul în care vă aflați și la starea automobilului, astfel încât să puteți soluționa problema rapid cu ajutorul colegilor de la centrala pentru asistență în caz de avarii sau să puteți solicita tractarea neîntârziată a automobilului dumneavoastră.

Apel INFO

Indiferent de locul în care tocmai vă aflați: dacă aveți întrebări cu privire la serviciile ŠKODA Connect sau la automobilul dumneavoastră ŠKODA, trebuie doar să apăsați butonul de pe plafonul automobilului, pentru a vi se face legătura cu centrala telefonică de asistență clienți. Colegii noștri care vă vor răspunde vă stau în permanență la dispoziție, pentru a vă oferi ajutor.

Stare de sănătate autovehicul

Verificați starea automobilului dumneavoastră în raportul pe care îl generați dumneavoastră sau solicitați să vi se trimită regulat un raport. Astfel știți mereu în ce stare se află automobilul dumneavoastră. Rapoartele pot fi accesate din aplicația ŠKODA Connect și veți primi întotdeauna cea mai actuală versiune. Dintre aceste informații fac parte numărul de kilometri parcurși de automobil, notificările curente și următoarele lucrări de service ce vor trebui efectuate.

Apel in caz de avarie

Nu vă speriați în cazul unui accident minor. Prin intermediul ecranului de infotainment, automobilul dumneavoastră vă va oferi să apeleze centrala de urgențe. Acolo va fi evaluată starea automobilului și veți fi sfătuit ce este de făcut pentru a putea porni cât mai repede din nou la drum. În cazul în care automobilul nu se mai poate deplasa, puteți solicita tractarea sau să vi se trimită asistența rutieră.

Actualizare Sistem Online

Cu funcția de actualizare on-line a sistemului puteți foarte simplu actualiza și chiar extinde componente de soft ale automobilului dumneavoastră. În funcție de model, vor fi descărcate actualizări de siguranță sau actualizări complete de sistem. Acest serviciu ingenios vă ajută să economisiți timp și bani, pentru că nu mai este nevoie să mergeți special pentru această operațiune la partenerul dumneavoastră ŠKODA. De aceea se recomandă ca funcția de actualizare on-line a sistemului să fie întotdeauna activată la automobilul dumneavoastră.

Personalizare Online

Acest serviciu vă permite să selectați, memorați și refaceți setările dumneavoastră personale în automobil (poziția scaunului, a oglinzilor, ventilarea, etc.). Deoarece toate setările sunt sincronizate cu contul dumneavoastră ŠKODA ID, puteți beneficia de setările dumneavoastră chiar și în diferite automobile. Această funcție este oferită exclusiv pentru SUPERB iV și noua OCTAVIA.

Video-uri și disponibilitate

Aici găsiți video-uri și mai multe informații despre toate serviciile și disponibilitatea serviciilor on-line în funcție de modelul de automobil și în funcție de țară.

CARE CONNECT: ACCES DE LA DISTANȚĂ

Posibilitatea de accesare a autoturismului de la distanță este o metodă absolut nouă de interconectare a autoturismului dumneavoastră cu un smartphone și de a controla astfel automobilul prin intermediul smartphone-ului sau de a-i accesa informațiile de stare. Serviciul acesta este permanent actualizat. Serviciile Care Connect sunt compatibile cu cele mai multe sisteme de infotainment.

BLOCARE ȘI DEBLOACARE

Oare ați încuiat automobilul când vă grăbeați să nu pierdeți avionul? Cu portalul sau aplicația ŠKODA Connect, puteți verifica foarte simplu dacă automobilul dumneavoastră are ușile încuiate și puteți chiar să încuiați ușile, cu un simplu click. La fel puteți, de asemenea, să descuiați automobilul, de exemplu dacă pasagerul dumneavoastră ajunge la automobil înainte de dumneavoastră.

ÎNCĂLZIRE STAȚIONARĂ ONLINE

Controlați încălzirea staționară de oriunde v-ați afla: aveți nevoie doar de aplicația MYŠKODA și de smartphone-ul dumneavoastră. Astfel puteți, de exemplu, porni în prealabil încălzirea pentru a crește temperatura interiorului, înainte de a urca la bord și a porni la drum. Puteți, de asemenea, seta o oră de plecare și puteți selecta dacă înainte de aceasta să fie activată încălzirea sau climatizarea.

VENTILARE ONLINE

Cu această funcție puteți porni din aplicație ventilarea interiorul autoturismului dumneavoastră ŠKODA încă înainte de a porni la drum, pentru a reduce temperatura interiorului. Este o funcție deosebit de practică mai ales în zilele călduroase de vară, când automobilul a stat mai mult timp la soare. Această funcție este rezervată exclusiv noii OCTAVIA.

CLIMATIZARE ONLINE

Acum interiorul autoturismului poate fi răcit încă înainte de a porni la drum. Puteți seta temperatura dorită și activa sistemul de climatizare din aplicația MyŠKODA. Puteți selecta și dacă doriți ca sistemul de climatizare să fie activat doar atunci când automobilul este conectat la o stație de încărcare sau și atunci când nu este conectat. De asemenea, de aici puteți activa încălzirea parbrizului. Această dotare este rezervată exclusiv automobilelor din gama iV.

ÎNCĂRCARE BATERIE

Puteți iniția încărcare și direct manual, când se întâmplă să fie nevoie să porniți la drum mai devreme decât ați plănuit inițial. Procesul de încărcare este astfel configurat încât costurile cu energia electrică să fie cât mai reduse, încărcând, de exemplu, bateria în timpul nopții și pornind și oprind încărcarea în mod corespunzător. Astfel va fi prelungită și durata de viață a bateriei. Această funcție este rezervată exclusiv automobilelor din gama iV.

SISTEM DE AVERTISMENT FURT (ONLINE)

Țineți-vă automobilul sub observație chiar dacă vă aflați la depărtare de acesta. Astfel, în cazul în care este activată alarma anti-furt a autoturismului, veți fi alertat neîntârziat pe smartphone, smartwatch sau e-mail. Vor fi indicate și ora și motivul alarmei, astfel încât să puteți lua măsurile corespunzătoare. Acest serviciu va fi activat imediat ce încuiați automobilul.

NOTIFICARE PĂRĂSIRE ZONĂ

Pentru a împiedica utilizarea neautorizată a autoturismului dumneavoastră, puteți verifica dacă acesta a părăsit o anumită zonă pe care ați definit-o dumneavoastră sau dacă a ajuns într-o zonă nepermisă. Într-un astfel de caz, veți fi informat pe smartphone, smartwatch sau e-mail. În portalul ŠKODA Connect sau în aplicația ŠKODA Connect puteți introduce până la zece zone diferite și perioade active în care să fie monitorizat automobilul dumneavoastră.

CONTROL DE VITEZA

Țineți sub observație modul în care este utilizat automobilul dumneavoastră și setați o alarmă unică sau o alarmă ce se va repeta la momentele dorite. Astfel, dacă automobilul depășește o anumită viteză maximă pe care ați ales-o, veți fi înștiințat cu privire la această depășire, prin intermediul smartphone-ului și al smartwatch-ului dumneavoastră sau prin e-mail. Din portalul ŠKODA Connect sau din aplicația ŠKODA Connect puteți accesa, stabili și modifica oricând această viteză maximă.

Date privind călătoriile

Memorarea datelor privind călătoriile este soluția ideală pentru a putea beneficia de informații actualizate cu privire la utilizarea autoturismului sau la ultimele călătorii. Poate fi vorba, de pildă, de consumul mediu de combustibil, de viteza medie de deplasare sau de distanța parcursă. Puteți accesa aceste date din portalul ŠKODA Connect sau aplicația ŠKODA Connect.

STARE AUTOVEHICUL

Folosindu-vă computer-ul, smartphone-ul sau smartwatch-ul, vă puteți informa rapid și de oriunde v-ați afla cu privire la starea autoturismului dumneavoastră. Astfel puteți verifica autonomia rămasă sau nivelul lichidului AdBlue din rezervor sau vă puteți asigura că automobilul este încuiat, luminile sunt stinse și toate geamurile sunt închise.

PLANIFICARE PLECARE

Timpul de plecare planificat poate fi introdus în aplicația ŠKODA Connect și poate fi transmis autoturismului. ŠKODA dumneavoastră se va activa în consecință și va iniția procesul de încărcare sau climatizare la momentul corespunzător. Astfel, beneficiați întotdeauna de automobilul încărcat și pregătit de plecare. Această funcție este rezervată exclusiv automobilelor din gama iV.

POZIȚIE DE PARCARE

Nu mai rețineți unde exact ați parcat automobilul într-o parcare imensă sau într-un oraș cu care nu sunteți familiarizat? Nu va faceți griji! Cu serviciul Locul de parcare curent ați scăpat de aceste probleme. Automobilul își transmite datele de localizare după fiecare călătorie. Dacă apoi accesați datele de pe smartphone-ul sau smartwatch-ul dumneavoastră, puteți localiza automobilul dumneavoastră parcat, în baza coordonatelor sale GPS.

HONK AND FLASH

Știți unde ați parcat, dar nu reușiți să vă recunoașteți automobilul ŠKODA în mulțimea de automobile parcate? Trebuie doar să vă luați smartphone-ul, și să activați de la distanță alarma și/sau lumina de semnalizare. Astfel problema va fi rezolvată cât ați clipi și puteți să porniți relaxat la drum. Acest serviciu funcționează pe o distanță de 500 de metri față de automobilul parcat.

Video-uri și disponibilitate

Aici găsiți video-uri și mai multe informații despre toate serviciile și disponibilitatea serviciilor on-line în funcție de modelul de automobil și de țară.

APELUL DE URGENȚĂ/eCALL

O componentă foarte importantă a serviciilor ŠKODA Connect este funcția de siguranță pentru Apelul de urgență sau eCall (112), care este inclusă în dotarea standard sau în pachetul de servicii Care Connect și îi stă la dispoziție clientului gratuit, pe întreaga durată de viață a autoturismului.

Serviciul Apel de urgență/eCall

Serviciul Apel de urgență/eCall vă oferă ajutor imediat și este activat automat când senzorii detectează un accident grav. Funcția Apel de urgență creează o conexiune on-line cu o centrală specială pentru urgențe (eCall formează direct 112) și transmite toate informațiile necesare. Apoi se va iniția un apel telefonic și clientul va fi asistat până când sosește ajutorul.

Video-uri și disponibilitate

Aici găsiți video-uri și mai multe informații despre toate serviciile și disponibilitatea serviciilor on-line în funcție de modelul de automobil și de țară.

MAGAZIN

Anumite sisteme de infotainment au inclus un Shop în care puteți să vă încărcați simplu și confortabil pachetele de date, de unde puteți să vă extindeți serviciile ŠKODA Connect și puteți descărca aplicații, de pildă pentru Știri și Meteo.

FUNCTIONS-ON-DEMAND PENTRU AUTOMOBILUL DUMNEAVOASTRĂ ŠKODA

Noua OCTAVIA a fost primul model ŠKODA care a introdus opțiunea Functions-on-Demand. Datorită acestei tehnologii inovatoare, acum puteți comanda foarte simplu și oricând din sistemul de infotainment noi funcții pentru automobilul dumneavoastră. Este vorba de dotări care până nu demult trebuiau neapărat comandate încă înainte ca automobilul să fie produs. Este posibil ca oferta actuală de funcții să fie diferită în funcție de țară. Oferta este accesibilă din Shop-ul integrat în ŠKODA Connect sau direct din sistemul de infotainment al autoturismului.

Culori suplimentare pentru lumina ambientală

Bucurați-vă de fiecare dată de ambianța potrivită stării dumneavoastră de spirit. Gama adițională de culori pentru iluminarea ambientală cu LED a interiorului autoturismului extinde gama de bază de culori cu încă circa 30 de opțiuni cromatice adiționale pentru iluminarea planșei de bord, a portierelor frontale și a zonei de la picioare.

AUTO LIGHT ASSIST

Asistentul pentru luminile de drum comută automat între faza scurtă și cea lungă, sporind astfel confortul și siguranța în trafic. Sistemul aprinde luminile de drum atunci când afară este suficient de întuneric. Dar când din sens opus vin alte vehicule sau când în fața autoturismului dumneavoastră se deplasează pe același sens alte vehicule, sistemul estompează automat lumina farurilor, pentru a nu-i incomoda pe ceilalți participanți la trafic.

PORTALUL, APLICAȚIA ȘI DISPONIBILITATEA

PORTALUL ŠKODA CONNECT

Portalul ŠKODA Connect vă permite să administrați foarte simplu serviciile ŠKODA Connect.

APLICAȚIA MYŠKODA

Cu aplicația MyŠKODA, puteți să vă monitorizați și controlați automobilul ŠKODA chiar și de la depărtare.

DISPONIBILITATEA SERVICIILOR ŠKODA CONNECT

Verificați foarte simplu disponibilitatea serviciilor ŠKODA Connect în țara dumneavoastră.

ACCESAȚI AUTOMOBILUL DUMNEAVOASTRĂ ŠKODA PRIN COMANDĂ VOCALĂ

De asemenea, și asistentul dumneavoastră vocal vă poate oferi toate informațiile despre automobilul dumneavoastră. Trebuie doar să îl întrebați! Alexa înțelege întrebările pe care i le puneți în engleză, franceză sau germană, folosind o boxă Echo sau aplicația Alexa pe smartphone-ul dumneavoastră. Boxele Google Home pot fi controlate în limba engleză, oriunde în Europa. Astfel puteți ține mereu sub observație numărul de kilometri parcurși de automobilul dumneavoastră, nivelul combustibilului din rezervor și autonomia, puteți verifica dacă automobilul dumneavoastră ŠKODA este încuiat sau puteți vedea unde l-ați parcat, plus multe altele.

Puteți găsi detalii despre serviciile ŠKODA Connect și avantajele utilizării acestor servicii aici. ŠKODA Connect cuprinde serviciile Care Connect și Infotainment Online. Pentru a putea utiliza serviciile ŠKODA Connect, trebuie să încheiați un contract on-line separat cu ŠKODA AUTO a.s.. Pentru a putea utiliza serviciile pe întreaga perioadă contractuală, clientul trebuie să înregistreze autoturismul pe Portalul ŠKODA Connect ( www.skoda-connect.com) în termen de 90 de zile de la primirea autoturismului. Serviciul de Apel de urgență este activat încă din momentul livrării autoturismului, fără să fie necesară înregistrarea. Disponibilitatea serviciilor poate diferi în funcție de țară, precum și în funcție de modelul ŠKODA de automobil și de dotările autoturismului. Aceste servicii vă stau la dispoziție pe perioada contractuală agreată și pot fi supuse unor modificări de conținut pe parcursul perioadei contractuale. Infotainment Online poate fi folosit doar cu un sistem de navigație ŠKODA. În funcție de modelul ŠKODA și de dotările sale, este posibil să fie necesar un mijloc de acces adițional la internet, cu abonament de date, ceea ce înseamnă costuri adiționale. Care Connect (accesul de la distanță) este controlat din aplicația MyŠKODA, iar pentru aceasta este nevoie de un smartphone (iOS sau Android) cu acces la internet. Vă rugăm să aveți în vedere că din cauza evoluției constante a acestor tehnologii, și mai ales a rețelelor de telefonie mobilă, ŠKODA AUTO nu poate garanta în toate țările disponibilitatea constantă a serviciilor ŠKODA Connect. Eventualele modificări tehnice pot cauza indisponibilitatea permanentă a serviciilor.

Detalii despre ŠKODA Connect vă sunt oferite la partenerul dumneavoastră ŠKODA, precum și on-line la www.skoda.at/connect.