Pentru cea mai buna experienta posibila pe site-ul web
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru cea mai buna experienta posibila a utilizatorului. Prin continuarea utilizarii site-ului nostru, acceptati utilizarea cookie-urilor noastre (cookie-uri esentiale). Cookie-urile supuse aprobarii obligatorii (cookie-uri analitice, cookie-uri functionale, cookie-uri pentru continut personalizat) sunt activate numai dupa acceptarea si activarea lor de catre utilizator. Daca consimtiti la utilizarea cookie-urilor, datele de identificare vor fi procesate de partenerii nostri (furnizorii de cookie-uri si furnizorii de servicii IT). Porsche Romania SRL este responsabila pentru acest site si pentru cookie-uri. Informatii suplimentare despre cookie-urile utilizate si activarea/dezactivarea acestora pot fi gasite in
Activati toate cookie-urile
Modele

Protecția mediului

Reducerea emisiilor de CO₂ este un aspect esenţial la proiectarea autovehiculelor. Datorită WLTP, poate fi verificată mai precis respectarea prevederilor internaţionale cu privire la valorile-limită pentru emisiile de CO₂.

În anul 2010, doar în UE au fost emise 4,72 miliarde de tone de CO₂, dintre care 19 % în traficul rutier.* De aceea, Uniunea Europeană intenţionează să reducă emisiile cu 20 % până în anul 2020.** WLTP are menirea de a ajuta la implementarea acestui obiectiv. Pentru că la fel ca şi consumul de combustibil, emisiile de CO₂ ale unui autovehicul depind de model. WLTP creează o mai bună transparenţă la compararea consumul de energie, precum şi a emisiilor de CO₂ pentru diferitele autovehicule. Astfel, valorile măsurate sunt independente de producător şi de tipul de autovehicul. Iar aceste valori sunt în general mai mari decât cele determinate prin ciclul NEDC. De aceea, se porneşte de la premisa că modelele şi motoarele vor fi astfel optimizate în favoarea protecţiei mediului.

*) Informaţiile se bazează pe comunicarea "Mobilitatea viitorului: sigură şi verificată" din 16.03.2015, a Asociaţiei TÜV e.V. din Germania.

**) Informaţiile se bazează pe comunicarea publicată în anul 2013, "Reglementarea CO2 pentru autoturisme" a Institutului pentru Economia Germaniei din Köln

Aceasta este o pagină suplimentară. Pentru a reveni la pagina principală, click pe butonul de mai jos.

Înapoi către pagina principală