Observaţie importantă:
Va rugam sa retineti ca serviciul ŠKODA Connect este disponibil pentru modelele Fabia, Rapid, Octavia, Karoq, Kodiaq și Superb. Serviciul ŠKODA Connect nu se poate adauga ulterior achizitionarii autoturismului!
Portalul ŠKODA Connect
Contul dvs. vă permite să gestionați în mod convenabil serviciul ŠKODA Connect, prin intermediul PC-ului, sau prin aplicația ŠKODA Mobile Connect de pe smartphone.
Pentru a utiliza serviciile Connect este necesară înregistrarea și activarea contului pe portalul ŠKODA Connect:
Înregistrare
Activare
Pachetele ŠKODA Connect
Infotainment Online
Conectaţi sistemul dumneavoastră de infotainment ŠKODA la internet. Astfel vi se va deschide marea lume a serviciilor online. Există, de exemplu, serviciul de informare cu privire la trafic şi ambuteiaje, sau serviciul de import al rutelor recomandate.
Care Connect
Acest pachet de servicii este format din două componente: legătura proactivă cu distribuitorul dumneavoastră şi funcţia de acces de la distanţă la automobilul dumneavoastră.**
Serviciul Apel de urgenţă
În cazul unui accident, vi se face automat legătura cu centrala de urgenţe a mărcii ŠKODA.**
Descărcaţi aplicaţia ŠKODA Connect
*) Pentru a utiliza ŠKODA Connect ("Serviciile") este necesară încheierea unui contract on-line separat cu ŠKODA AUTO a.s.. Pentru a putea beneficia de perioada de valabilitate maximă, clientul are la dispoziţie 90 de zile de la livrare pentru a înregistra automobilul pe http://www.skoda-connect.com. Serviciul eCall este activat încă de la livrare, fără să fie necesară înregistrarea.
*) Disponibilitatea serviciilor incluse în pachetul Service Proactiv şi pachetul
Acces de la distanţă poate să difere în funcţie de ţară. Este posibil ca anumite
servicii să devină disponibile abia ulterior, după livrarea maşinii. La utilizarea
serviciilor, este necesară, o conexiune de date între dispozitivul clientului
(smartphone, tabletă, PC, etc.) şi serverul de date. Această conexiune de date nu
este inclusă în Servicii. Pentru detalii adiţionale, vă rugăm să
accesaţi
http://www.skoda-auto.com sau să
contactaţi partenerul dumneavoastră ŠKODA.
**) Utilizarea serviciilor on-line mobile (ŠKODA Connect Infotainment Online)
este posibilă exclusiv în combinaţie cu dispozitivele opţionale de navigaţie
(Amundsen, Columbus).
Pentru a utiliza ŠKODA Connect ("Serviciile") este necesară încheierea unui
contract on-line separat cu ŠKODA AUTO a.s.. Pentru a putea beneficia de perioada
de valabilitate maximă, clientul are la dispoziţie 90 de zile de la livrare pentru
a înregistra automobilul pe
http://www.skoda-connect.com. Serviciul eCall este activat
încă de la livrare, fără să fie necesară înregistrarea.
**) Disponibilitatea serviciilor incluse în pachetele Service Proactiv, Acces de la
distanţă şi Infotainment Online poate să difere în funcţie de ţară. Este posibil ca
anumite servicii să devină disponibile abia ulterior, după livrarea maşinii. La
utilizarea Serviciilor, este necesară, de asemenea, o conexiune de date între
dispozitivul clientului (smartphone, tabletă, PC, etc.) şi serverul de date.
Această conexiune de date nu este inclusă în Servicii. Pentru detalii cu privire la
ŠKODA Connect, accesaţi
http://www.skoda-auto.com sau contactaţi partenerul
dumneavoastră ŠKODA.