Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Acceptă&Continuă
Weiter
k

Care Connect

Din pachetul Care Connect face parte şi funcţia de Acces de la distanţă şi secţiunea Service.În video puteţi vedea ce vă oferă aceste servicii.

Acces de la distanţă

Cu funcţia de Acces de la distanţă şi cu aplicaţia Connect, păstraţi legătura cu automobilul dumneavoastră ŠKODA, prin intermediul smartphone-ului dumneavoastră.Astfel puteţi controla de la distanţă numeroase funcţii şi puteţi găsi rapid maşina într-un oraş necunoscut, folosind funcţia care vă indică locul unde este parcată maşina.

Acces de la distanţă - Servicii

Servicii proactive

Serviciul ofera informatii despre starea tehnica a masinii, sau urmatoarea vizita la service. Setati un dealer ŠKODA autorizat, iar sistemul se va ocupa automat de toate detaliile.

Servicii proactive

Descărcaţi aplicaţia ŠKODA Connect

Google Play

Click pe următorul link pentru a descărca aplicaţia:

App Store

Click pe următorul link pentru a descărca aplicaţia:

*) Pentru a utiliza ŠKODA Connect ("Serviciile") este necesară încheierea unui contract on-line separat cu ŠKODA AUTO a.s.. Pentru a putea beneficia de perioada de valabilitate maximă, clientul are la dispoziţie 90 de zile de la livrare pentru a înregistra automobilul pe http://www.skoda-connect.com. Serviciul eCall este activat încă de la livrare, fără să fie necesară înregistrarea.


*) Disponibilitatea serviciilor incluse în pachetul Service Proactiv şi pachetul Acces de la distanţă poate să difere în funcţie de ţară. Este posibil ca anumite servicii să devină disponibile abia ulterior, după livrarea maşinii. La utilizarea serviciilor, este necesară, o conexiune de date între dispozitivul clientului (smartphone, tabletă, PC, etc.) şi serverul de date. Această conexiune de date nu este inclusă în Servicii. Pentru detalii adiţionale, vă rugăm să accesaţi http://www.skoda-auto.com sau să contactaţi partenerul dumneavoastră ŠKODA.

 

**) Utilizarea serviciilor on-line mobile (ŠKODA Connect Infotainment Online) este posibilă exclusiv în combinaţie cu dispozitivele opţionale de navigaţie (Amundsen, Columbus).
Pentru a utiliza ŠKODA Connect ("Serviciile") este necesară încheierea unui contract on-line separat cu ŠKODA AUTO a.s.. Pentru a putea beneficia de perioada de valabilitate maximă, clientul are la dispoziţie 90 de zile de la livrare pentru a înregistra automobilul pe  http://www.skoda-connect.com. Serviciul eCall este activat încă de la livrare, fără să fie necesară înregistrarea.

**) Disponibilitatea serviciilor incluse în pachetele Service Proactiv, Acces de la distanţă şi Infotainment Online poate să difere în funcţie de ţară. Este posibil ca anumite servicii să devină disponibile abia ulterior, după livrarea maşinii. La utilizarea Serviciilor, este necesară, de asemenea, o conexiune de date între dispozitivul clientului (smartphone, tabletă, PC, etc.) şi serverul de date. Această conexiune de date nu este inclusă în Servicii. Pentru detalii cu privire la ŠKODA Connect, accesaţi http://www.skoda-auto.com sau contactaţi partenerul dumneavoastră ŠKODA.