Întrebări frecvente
Pot să conectez mai multe smartphone-uri la SmartLink?
Nu,
SmartLink poate fi conectat doar cu un singur dispozitiv.
Oferă Škoda suport pentru aplicaţiile Apple CarPlay, Google Android Auto
sau MirrorLink?
În acest sens, vă rugăm să vă adresaţi Apple, Google
sau Car Connectivity Consortium. Aplicaţiile sunt administrate de providerii de
aplicaţii.
Pot fi instalate Apple CarPlay/ Google Android Auto/ MirrorLink şi după
livrarea automobilului?
La modelele Octavia, YETI şi Superb, Apple
CarPlay/ Google Android Auto/ MirrorLink pot fi comandate şi ulterior, echipând
automobilul cu SmartLink. Dar având în vedere că aceasta depinde şi de săptămâna de
producţie a automobilului dumneavoastră, vă rugăm să-l contactaţi pe distribuitorul
dumneavoastră Škoda în acest sens.
Pot să redau toate aplicaţiile mele pe display-ul sistemului
radio?
Din motive de siguranţă, pe parcursul deplasării, pot fi afişate şi utilizate doar
anumite aplicaţii.
Trebuie să instalez un soft special pe smartphone-ul meu pentru a putea
utiliza SmartLink?
Important este ca smartphone-ul dumneavoastră să
aibă instalat mereu versiunea actualizată de soft şi să faceţi actualizările în mod
regulat.
Smartphone-urile pot fi conectate cu versiuni MirrorLink mai vechi decât
v.1.1?
Smartphone-urile cu MirrorLink mai vechi decât v.1.1 nu au fost testate din punctul
de vedere al compatibilităţii. La versiunile mai vechi, aplicaţiile sunt
dezactivate în timpul deplasării din motive de siguranţă, nefiind disponibile în
aceste condiţii.
Există o funcţie proprie de navigaţie la SmartLink?
Cu SmartLink nu trebuie să mai achiziţionaţi un sistem de navigaţie adiţional,
deoarece puteţi folosi aplicaţia de navigaţie a smartphone-ului. De asemenea,
smartphone-ul oferă în permanenţă cele mai actuale informaţii de pe internet.
De ce pot să apară disfuncţionalităţi dacă trec de la operarea prin
intermediul telefonului mobil la touchscreen-ul sistemului radio?
Este mai bine să alegeţi unul dintre cele două moduri de operare şi să îl folosiţi
doar pe acela. Altfel, sistemul poate da erori. Recomandare:operare prin
intermediul touchscreen-ului sistemului radio şi executaţi "lent" comenzile.
Cum îmi dau seama dacă o aplicaţie este autorizată
SmartLink?
Aplicaţiile compatibile cu SmartLink pot fi găsite utilizând în mod corespunzător
funcţia de căutare din Apple App Store şi Google Play Store. Acestea nu sunt
marcate în mod explicit cu Škoda.
Aceasta este o pagină suplimentară. Pentru a reveni la pagina principală, click pe butonul de mai jos.
Înapoi către pagina principală