Modele

Întrebări frecvente

Pot să conectez mai multe smartphone-uri la SmartLink?
Nu, SmartLink poate fi conectat doar cu un singur dispozitiv.

Oferă ŠKODA suport pentru aplicaţiile Apple CarPlay, Google Android Auto sau MirrorLink?
În acest sens, vă rugăm să vă adresaţi Apple, Google sau Car Connectivity Consortium.Aplicaţiile sunt administrate de providerii de aplicaţii.

Pot fi instalate Apple CarPlay/ Google Android Auto/ MirrorLink şi după livrarea automobilului?
La modelele OCTAVIA, YETI şi SUPERB, Apple CarPlay/ Google Android Auto/ MirrorLink pot fi comandate şi ulterior, echipând automobilul cu SmartLink.Dar având în vedere că aceasta depinde şi de săptămâna de producţie a automobilului dumneavoastră, vă rugăm să-l contactaţi pe distribuitorul dumneavoastră ŠKODA în acest sens.

Pot să redau toate aplicaţiile mele pe display-ul sistemului radio?
Din motive de siguranţă, pe parcursul deplasării, pot fi afişate şi utilizate doar anumite aplicaţii.

Trebuie să instalez un soft special pe smartphone-ul meu pentru a putea utiliza SmartLink?
Important este ca smartphone-ul dumneavoastră să aibă instalat mereu cel mai actual soft şi să faceţi actualizările în mod regulat.

Smartphone-urile pot fi conectate cu versiuni MirrorLink mai vechi decât v.1.1?
Smartphone-urile cu MirrorLink mai vechi decât v.1.1 nu au fost testate din punctul de vedere al compatibilităţii.La versiunile mai vechi, aplicaţiile sunt dezactivate în timpul deplasării din motive de siguranţă, nefiind disponibile în aceste condiţii.

Există o funcţie proprie de navigaţie la SmartLink?
Cu SmartLink nu trebuie să mai achiziţionaţi un sistem de navigaţie adiţional, deoarece puteţi folosi aplicaţia de navigaţie a smartphone-ului.De asemenea, smartphone-ul oferă în permanenţă cele mai actuale informaţii de pe internet.


De ce pot să apară disfuncţionalităţi dacă trec de la operarea prin intermediul telefonului mobil la touchscreen-ul sistemului radio?
Este mai bine să alegeţi unul dintre cele două moduri de operare şi să îl folosiţi doar pe acela.Altfel, sistemul poate da erori.Recomandare:operare prin intermediul touchscreen-ului sistemului radio şi executaţi "lent" comenzile.


Cum îmi dau seama dacă o aplicaţie este autorizată SmartLink?
Aplicaţiile compatibile cu SmartLink pot fi găsite utilizând în mod corespunzător funcţia de căutare din Apple App Store şi Google Play Store.Acestea nu sunt marcate în mod explicit cu ŠKODA.

Aceasta este o pagină suplimentară. Pentru a reveni la pagina principală, click pe butonul de mai jos.

Înapoi către pagina principală
Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Acceptă&Continuă