NEDC și WLTP
Noul test prevede un ciclu de conducere modificat şi condiţii mai stricte pentru testare, printre care se numără o durată mai lungă pentru măsurări şi o viteză maximă mai mare.
Noutăţile dintr-o privire:
de la pornirea la rece, pe standul de probă vor fi măsurate patru intervale de
viteză, şi anume de până la 60, până la 80, până la 100 şi până la 130 km/h. În
cadrul acestor faze, trebuie accelerat şi frânat de mai multe ori. Astfel, viteza
maximă este cu 10 km/h mai mare decât la NEDC. De asemenea, viteza medie, de 47
km/h, este mult mai ridicată decât cea anterioară, care era de cca. 33 km/h. În
încăperile de testare este impusă o temperatură de 23°C, pe când la NEDC aceasta
era de 20-30°C. Întregul ciclu de conducere este acum de 30 de minute, pe când NEDC
prevedea doar 20 de minute. Şi distanţa a crescut, la mai mult decât dublu, de la
11 la 23 de kilometri. Spre deosebire de NEDC, la WLTP sunt luate în calcul anumite
dotări adiţionale în ceea ce priveşte greutatea, caracteristicile aerodinamice şi
necesarul de curent electric. Anumite dotări speciale care consumă curent, precum
sistemul de climatizare sau încălzirea din scaune rămân în continuare oprite.
Aceasta este o pagină suplimentară. Pentru a reveni la pagina principală, click pe butonul de mai jos.
Înapoi către pagina principală