Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Acceptă&Continuă
Modele

Detalii

ŠKODA KODIAQ

Dimensiuni

KODIAQ este primul autovehicul al mărcii ŠKODA care are capacitatea de a transporta până la 7 pasageri.

Lungimea modelului KODIAQ se încadrează între lungimile modelelor Octavia şi Superb, iar în ceea ce priveşte spaţiul interior, KODIAQ conduce segmentul din care face parte.Având un ampatament de 2.791 mm şi ecartamentul de 1.586 mm în faţă şi de 1.576 mm în spate, spaţiul disponibil pentru pasageri, dar şi cel pentru bagaje atinge dimensiuni absolut inedite.

Dimensiuni versiune cu 5 locuri
Dimensiuni versiune cu 7 locuri

Siguranţă

Sistemul de frânare Multicollision Brake

Frânele sunt activate imediat ce senzorii (airbag-urilor, de accelerare şi de presiune) identifică o coliziune.Astfel, sistemul ESC determină frânarea autovehiculului până la o viteză de 10 km/h.Pentru a-i avertiza pe ceilalţi participanţi la trafic, sistemul activează intermitent luminile de avarie ale autovehiculului oprit, iar luminile de frână luminează continuu.Şoferul poate oricând să intervină în acest demers.Dacă şoferul acţionează pedala de acceleraţie,
intervenţia automată asupra sistemului de frânare va fi întreruptă.

Sistemul Front Assist inclusiv funcţia Pedestrian Monitoring şi funcţia City de frânare de urgenţă

Sistemul Front Assist identifică situaţiile în care distanţa faţă de autovehiculul care se deplasează în faţă poate fi riscantă şi avertizează şoferul că există riscul unei coliziuni, prin semnale acustice şi pe afişajul computerului multifuncţional de bord.Dacă şoferul nu reacţionează, el va fi avertizat adiţional cu privire la posibilul impact, prin scurta acţionare a frânelor.În acest moment, dacă şoferul acţionează pedala de frână, va activa instantaneu forţa de frânare maxim posibilă.Dacă şoferul nu intervine, sistemul Front Assist va iniţia frânarea parţială.Dacă presiunea cu care sunt acţionate frânele nu este suficientă, se activează suplimentar şi sistemul, crescând forţa de frânare,
astfel încât autovehiculul să se poată opri înainte de coliziune (frânare de urgenţă
la putere maximă).

Funcţia Pedestrian Monitoring, introdusă pe piaţă odată cu modelul KODIAQ, funcţionează în intervalul de viteze 10 - 60 km/h.Sistemul scanează zona din faţa automobilului.Dacă identifică pietoni, sistemul are capacitatea de a frâna automat, putând chiar opri complet automat automobilul.Astfel, este sporită considerabil siguranţa pietonilor.Adiţional, sistemul avertizează cu privire la riscul de coliziune, la viteze de deplasare începând de la 40 km/h.

La drum

Tracţiunea integrală

Sistemul de tracţiune integrală permite adaptarea cuplului de care beneficiază fiecare punte, în funcţie de viteză şi de necesarul de tracţiune.Astfel, cuplajul lamelar distribuie puterea de propulsie pe roţile spate şi asigură în permanenţă cuplul optim pentru toate cele 4 roţi, fără ca şoferul să fie nevoit să intervină.Pentru aceasta, unitatea de comandă calculează în mod continuu cuplul ideal pentru puntea spate şi adaptează corespunzător presiunea exercitată asupra lamelelor cuplajului.Rezultatul: tracţiune optimă, chiar şi pe teren dificil, inclusiv pe noroi şi zăpadă.

Tehnologii

Managementul activ al cilindrilor - ACT

ACT = managementul activ al cilindrilor.La turații între 1.400 şi 4.000 R/min şi la viteze de până la 130 km/h, doi din cei patru cilindri pot fi dezactivaţi, indiferent de treapta de viteze selectată. Fără ca şoferul să simtă ceva.Astfel, este optimizat gradul de eficienţă al motorului.

Sistemul Start-Stop

Sistemul Start-Stop opreşte motorul ori de câte ori nu este necesar ca acesta să funcţioneze.Astfel, este foarte util mai ales în traficul urban, pentru că reduce simţitor consumul de combustibil.

Funcţia de recomandare a treptei optime de viteză

Cu treapta de viteză potrivită, puteţi economisi mult combustibil, sporindu-vă totodată confortul la drum.O turaţie redusă a motorului scade consumul şi reduce zgomotul.Funcţia de recomandare a treptei optime de viteză îşi afişează îndrumările în colţul bine vizibil din partea dreaptă superioară a display-ului.

Reducere catalitică selectivă (SCR)

SCR însemnă că motoarele sunt echipate cu un sistem de tratare în mai multe etape a gazelor de evacuare (filtru de particule diesel şi catalizator SCR).Catalizatorul SCR transformă în mod selectiv oxizii de azot (NOx) din gazele de evacuare în azot (N2) şi în apă (H2O), fără a rezulta şi substanţe secundare nedorite.

Aceasta este o pagină suplimentară. Pentru a reveni la pagina principală, click pe butonul de mai jos.

Înapoi către pagina principală