Filosofia mărcii
Škoda este o marcă auto cu o dezvoltare dinamică, prezentându-se atât pe piaţa din România, cât şi pe cea europeană şi cea internaţională, cu automobile fiabile, sigure şi confortabile, îndeplinind cele mai ridicate cerinţe privind calitatea şi oferind un excelent raport preţ/valoare.Astfel, autovehiculele Škoda sunt exportate în prezent în peste 100 de ţări, iar anual sunt produse şi livrate peste 1 milion de automobile.
Fuziunea cu Concernul Volkswagen, în anul 1991, a permis transferul corespunzător de know-how, plus investiţii considerabile.Astfel, Škoda a reuşit să progreseze în mod decisiv pe plan tehnic, îmbinând în prezent valorile sale tradiţionale şi funcționalitatea creativă, cu un design proaspăt şi dinamic.Totuşi, se pune şi în continuare mare preţ pe caracterul individual al mărcii.
Cunoştinţele şi experienţa în domeniul tehnic, munca de dezvoltare orientată țintit spre piaţă şi producţie, precum şi tehnologia evoluată de producţie se reflectă în calitatea desăvârşită a autovehiculelor Škoda.Pornind de la toate acestea, Škoda depune toate eforturile pentru a rămâne şi în continuare o marcă atemporală, creativă şi modernă şi pentru a îndeplini în mod activ dorinţele clienţilor, în manieră orientată spre viitor.Abordarea deschisă şi sinceră este poziţionată în centrul activităţilor noastre, la fel ca şi satisfacția continuă şi deplină a clienţilor noştri. Pentru a îndeplini toate aceste obiective, ne bazăm întreaga activitate pe conceptul pe care noi îl numim Human Touch.
Unde începe designul unui automobil?
Înainte de a dezvolta un automobil, ne gândim mai întâi la visurile clienţilor noştri.Ce îşi doresc oamenii cu adevărat?Un automobil care să li se potrivească perfect lor.Noi, cei de la Škoda, suntem mereu în mişcare.Škoda Simply Clever.