2004 - Noua generaţie a modelului Octavia.

Octavia II străluceşte cu un design proaspăt, mai mult spaţiu la interior şi în portbagaj, precum şi cu tehnologie de ultimă oră.Designul elegant, atemporal, calitatea ridicată şi finisajele excelente se ridică la niveluri impresionante.

2002 - Fabia şi Octavia Praktik.

Autoutilitara urbană Škoda.După o pauză de mai mulţi ani, Škoda oferea din nou utilitare avantajoase.Atât, Fabia, cât şi Octavia erau disponibile şi ca maşini utilitare pentru oraş, sub denumirea Praktik.

2002 - Superb.Noul model de vârf al mărcii Škoda.

Noul Superb reprezintă revenirea mărcii Škoda în clasa auto superioară.Designul elegant, detaliile ingenioase, materialele de calitate superioară şi spaţiul unic sunt dovezi ale calităţii oferite de Škoda.Cu cel trei modele, Fabia, Octavia şi Superb, marca se numără acum printre cei mai renumiţi fabricanţi de automobile, bazându-şi producţia pe tehnologie de ultimă oră, la fel cum a făcut şi la începuturi, în urmă cu peste 100 de ani.

2001 - Fabia sedan completează familia Fabia.

După versiunile hatchback şi combi, Fabia este oferită şi în varianta sedan.Astfel, familia Fabia este completă.Cu cele două game, Fabia şi Octavia, Škoda a reuşit să se catapulteze în cercul producătorilor auto consacraţi.

2000 - Fabia Combi.Marea maşină a clasei compacte.

La un an de la lansarea modelului Fabia hatchback, intră pe piaţă şi versiunea combi.Astfel, Škoda este reprezentată pentru prima dată în segmentul compact şi în versiunea break.Spaţiul generos şi eleganţa sunt caracteristicile definitorii ale modelului Fabia Combi, care a cucerit rapid inimile clienţilor.

1999 - Fabia reprezintă o nouă clasă.

Odată cu lansarea modelului Fabia, modelul produs pentru prima dată pe noua platformă, Škoda intră şi în segmentul compactelor, redefiniu-i standardele.Acest nou standard se reflectă şi în premiile primite de model, ca de exemplu "1 de Aur", oferit de Auto Bild Austria.

1998 - Škoda produce pentru prima dată 400.000 de autovehicule

pe an, care sunt exportate în 70 de ţări la nivel mondial.Acest număr impresionant se datorează şi modelului de succes Octavia. În anul respectiv a fost, de asemenea, lansată versiunea Combi.

1996 - Škoda la noi dimensiuni.

La finele lunii aprilie 1996, a fost sărbătorită producerea automobilului Škoda cu numărul 1 milion, de la fuziunea care avusese loc în urmă cu 5 ani.Totodată, a fost lansată o a doua gamă de automobile din clasa medie (Octavia) şi a fost deschisă o nouă hală de montaj modernă, necesară pentru acest model (unitate modulară de producţie).

1991 - Fuziunea cu Volkswagen.

După schimbările politice din anul 1989, din Mlada Boleslav, Škoda a început căutarea unui partener extern puternic, în noile condiţii ale economiei de piaţă. Se dorea o companie care să ofere siguranţă şi să permită competitivitatea mărcii pe pieţele internaţionale.În decembrie 1990, guvernul ceh a ales Volkswagen, iar în 16 aprilie 1991, noua companie Škoda automobilova a. s. şi-a început activitatea.În 1994, gama de până atunci a fost înlocuită cu Škoda Felicia, un model care corespundea pe deplin calităţii şi standardelor europene şi a fost produs în total în peste 1,4 milioane de exemplare.