La Salonul Auto de la Geneva, preşedintele Škoda, Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, prezintă publicului noul concept de design Škoda.Prototipul Vision D oferă o primă impresie asupra modelelor viitoare.Mijlocele stilistice moderne incluse în design şi tehnologia de ultimă oră reprezintă factorii-cheie ai strategiei de creştere a mărcii Škoda.Noua direcţie este subliniată prin lansarea unui Corporate Design nou şi proaspăt.
Raimund Baumschlager nu poate fi întrecut la bordul modelului Fabia S 2000.El câştigă toate etapele pentru Campionatul Naţional Austriac 2010, obţinând astfel cel de-al şaselea titlu consecutiv de campion naţional.
Salonul Auto de la Paris din 2010 a marcat începutul unei noi ere pentru Škoda.Pentru prima dată în istoria mărcii, compania prezintă un studiu de automobil cu propulsie electrică.Modelul electric Octavia Green E Line are o autonomie de 140 de kilometri, o putere continuă de 82 CP şi o putere maximă de 116 CP.
Noua Fabia RS marchează vârful de lance sportiv al noii generaţii Fabia.Având în vedere motorul TSI de 180 CP, transmisia automată DSG cu 7 trepte şi cu padele pentru schimbarea treptelor, plus şasiul sport şi multe altele, chiar şi cei mai ambiţioşi şoferi nu-şi vor putea cenzura zâmbetul. Atletul este oferit pentru prima dată şi în versiunea Combi.
Noua generaţie a modelelor Fabia, Fabia Combi şi Roomster au fost lansate primăvara. Noua familie a automobilelor Škoda de talie mică naşte pasiuni datorită designului dinamic, a noilor motorizări şi a dotărilor atractive.Varietatea largă a versiunilor şi pachetele atractive şi avantajoase de dotări permit tuturor să-şi găsească maşina potrivită.